De tu a tu
Col.lectiu Mur
Dissabte 28 de maig – 13:15h – Sala Polivalent – 
ESPECTACLE INAUGURAL
Circ, teatre
60 minuts –
Català
A partir de 6 anys –
Dissabte 28 de maig
13:15h
Sala Polivalent –
DE TU A TU és un espectacle concebut i dirigit per Nacho Flores. Estructurat en cinc binomis, cada un es desenvolupa al llarg d’una residència intensiva de dues setmanes per a cada tàndem, dirigida i acompanyada per un especialista diferent per a cada disciplina circense: Pau Portabella, Adrian Schvarzstein, Anna Pascual, Joan Català i Jordi Querol.
No obstant això, l’objectiu no és presentar cinc números diferents amb un principi i un final i que podrien representar-se de manera independent sinó generar amalgames dispars que tenyeixin aquests binomis amb les seves paletes artístiques, uns binomis que van entrellaçant-se amb intervencions sorpresa. Alhora, es creen nous mini-duets que acaben cohesionant el conjunt.
El punt culminant de l’espectacle arriba en el moment en què totes aquestes parelles col·lectivament construiran una estructura amb planxes i bastos troncs de fusta, gràcies a la qual s’origina una figura metafòrica en forma arborescent com a al·legoria del gran bosc del misteri que habita en les nostres ments.
Circ, teatre
60 minuts –
Català
A partir de 6 anys –
Dissabte 28 de maig
13:15h
Sala Polivalent –
Fitxa artística
Companyia
(Cia)3
Idea original
Nacho Flores i Joaquim Aragó
Direcció
Nacho Flores
Assessor coreogràfic
Roberto Olivan
Música original
Ramón Giménez (“El Brujo”)
Producció executiva
Joaquim Aragó
Artistes
Circ Vermut (Jordi Mas,
David Candelich)
Circ Bombeta (Oriol Morgades,
Quique Maltas,
Sergi Comesa)
Manolo Osoyo
Alberto Munilla
Ramón Giménez
Nacho Flores
Suport dalt de l’escenari
Sigrid Brau
David de la Rosa Alegre
David Lafuente
Il·luminació
Xavier Valls
Vestuari
Elisa Echegaray
Atrezzo:
Alberto Munilla
Il·lustració
Ivan Jordà
Comunicació i vídeo
Laura Carrau